To, co najlepsze z dwóch światów.

Elektryczny, gdy chcesz. Benzynowy, gdy potrzebujesz. Nowy TUCSON Plug-in Hybrid łączy to, co najlepsze z dwóch światów. W pełni elektryczny tryb jazdy. A kiedy zabraknie energii do dalszej jazdy na silniku elektrycznym, wystarczy skorzystać ze stacji ładowania lub kontynuować jazdę z użyciem napędu spalinowego. 1

Osiągi

Moc hybrydy plug-in.

Hybrydowy układ napędowy typu plug-in w modelu TUCSON zapewnia niskie zużycie paliwa. i niesamowitą przyjemność z jazdy. Tworzy go dynamiczny tandem silnika benzynowego 1.6 T-GDi Smartstream oraz silnika elektrycznego o mocy 72 kW, który czerpie jego energię z akumulatora litowo-polimerowego 13,8 kWh. Razem, silnik benzynowy i elektryczny dostarczają 253 KM maksymalnej mocy i 304 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. Silnik 1.6 T-GDi nowego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid.

    Silnik benzynowy.

    1,6-litrowy silnik T-GDi jest wyposażony w wyjątkowy, opracowany przez Hyundaia układ zmiennych czasów otwarcia zaworów, który optymalizuje osiągi silnika i obniża zużycie paliwa.
  2. Wydajny silnik elektryczny o mocy 72 kW Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid.

    Silnik elektryczny.

    Wydajny silnik elektryczny o mocy 72 kW dostarcza 304 Nm natychmiastowego momentu obrotowego, co zapewnia sportowy charakter przyspieszenia i osiągów.
  3. Akumulator litowo-polimerowy 13,8 kWh Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid..

    Akumulator litowo-polimerowy.

    Akumulator litowo-polimerowy o pojemności 13,8 kWh magazynuje energię elektryczną odzyskiwaną przez rekuperacyjny układ hamulcowy lub z ładowania po podłączeniu do ładowarki. Zmagazynowana energia zasila następnie silnik elektryczny.
    Hyundai TUCSON Plug-in Hybrid zaparkowany obok Hyundaia KONA i Hyundaia SANTA FE.

    Poznaj układy napędowe Hyundai.

    Nasza oferta obejmuje: silniki benzynowe, hybrydowe, elektryczne i ogniwa paliwowe.

    Przepływ energii - jak działa TUCSON Plug-in Hybrid.

    Zależnie od warunków jazdy Hyundai TUCSON Plug Hybrid niezauważalnie przełącza napęd między silnikiem benzynowym i elektrycznym, a czasem wykorzystuje obie jednostki jednocześnie. Układ rekuperacji ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Energia zmagazynowana w akumulatorze może zasilać silnik elektryczny podczas przyspieszania, jazdy pod górę lub z małą prędkością. Złożony przepływ energii pokazano na poniższych animacjach.
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. Ilustracja systemu hamowania regeneracyjnego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid i symbol prędkości nad nim.

      Ruszanie / niska prędkość.

      Podczas ruszania lub jazdy z niską prędkością energia elektryczna zgromadzona w akumulatorze zasila silnik elektryczny, który napędza Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. Ilustracja systemu hamowania regeneracyjnego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid – jazda pod górę.

      Przyspieszanie / jazda pod górę.

      Podczas gwałtownego przyspieszania lub jazdy pod górę, silnik elektryczny i silnik benzynowy pracują równolegle, aby zmaksymalizować osiągi i zminimalizować zużycie paliwa.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. Ilustracja systemu hamowania regeneracyjnego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid.

      Stała prędkość.

      Podczas jazdy ze stałą prędkością moc jest dostarczana przez silnik benzynowy lub silnik elektryczny, w zależności od tego, który jest najbardziej energooszczędny w danej sytuacji.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. Ilustracja systemu hamowania regeneracyjnego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid – zjazd w dół.

      Zwalnianie / Jazda w dół.

      Układ rekuperacji ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Podczas zwalniania lub jazdy w dół generowana energia jest magazynowana w akumulatorze.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. Ilustracja systemu hamowania rekuperacyjnego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid i symbol pedału przyspieszenia nad nim.

      Odzyskiwanie energii hamowania.

      Podczas zwalniania (np. przy hamowaniu lub podczas jazdy w dół) silnik elektryczny działa jak generator i zamienia energię kinetyczną na energię elektryczną, która jest następnie magazynowana w akumulatorze.
    1. 1

    Ładowanie

    Plug-in. Ładowanie z zewnątrz.

    Samochód można ładować z publicznej stacji ładowania, domowej ładowarki ściennej lub zwykłego gniazdka. W przypadku ładowania w domu można za pomocą smartfonowej aplikacji Bluelink® zdalnie zaplanować ładowanie, np. w godzinach niskiego obciążenia sieci, gdy opłaty za prąd są niższe.
    Zielony Hyundai TUCSON Plug-in Hybrid zaparkowany obok białego Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid N Line.
    Hyundai TUCSON Plug-in Hybrid podłączony do stacji ładowania na ulicy pod drzewami.

    Ładowanie w domu i w miejscach publicznych.

    W zależności od sieci elektrycznej i dostępności publicznych stacji ładowania w Twojej okolicy, dostępne są różne możliwości ładowania, np. domowa ładowarka ścienna (wall box), ładowanie z gniazdka 230 V lub stacja ładowania AC.
    Zdjęcie przewodu do publicznej stacji ładowania AC oraz przewodu ICCB do ładowania Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid.

    Przewody ładowania.

    Dostępnych jest kilka rodzajów przewodów do ładowania Hyundaia TUCSON Plug-in Hybrid: jeden do publicznych stacji ładowania AC (typ 2, opcjonalny) oraz przewód ICCB z ładowarką, do ładowania ze zwykłego domowego gniazdka elektrycznego 230V (w wyposażeniu standardowym).