Szeroki wybór jednostek napędowych.

Całkowicie nowy KONA, opracowany w celu ograniczenia emisji bez zmniejszania przyjemności z jazdy, oferuje najszerszą gamę układów napędowych w segmencie. Masz do wyboru dwa rodzaje silników benzynowych 1.0 T-GDI oraz 1.6 T-GDI, a także napęd hybrydowy z silnikiem 1.6 GDI.

Hybrid

Elektryzująca wydajność.

Nowa KONA Hybrid jest wyposażona zarówno w silnik benzynowy, jak i silnik elektryczny – w pełni równoległy układ napędowy hybrydowy. A wszystko to bez konieczności ładowania akumulatora lub zmiany nawyków związanych z jazdą. Przenosząc światowej klasy oszczędność paliwa na wyższy poziom.
The all-new Hyundai KONA in blue pictured driving in front of a glass building. 
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku

Przepływ energii.

Zależnie od warunków jazdy KONA Hybrid niezauważalnie przełącza napęd między silnikiem benzynowym i elektrycznym. System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Energia zmagazynowana w akumulatorze może zasilać silnik elektryczny podczas przyspieszania, jazdy pod górę lub z małą prędkością. Złożony przepływ energii pokazano na poniższych animacjach.
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. 1
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car climbing a hill. 

    Przyspieszanie / jazda pod górę.

    Podczas gwałtownego przyspieszania lub jazdy pod górę, silnik elektryczny i silnik benzynowy pracują równolegle, aby zmaksymalizować osiągi i zminimalizować zużycie paliwa.
  1. 1
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car.

    Stała prędkość.

    Podczas jazdy ze stałą prędkością moc jest dostarczana przez silnik benzynowy lub silnik elektryczny, w zależności od tego, który jest najbardziej energooszczędny w danej sytuacji.
  1. 1
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car going down on a hill. 

    Zwalnianie / jazda w dół.

    System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Podczas zwalniania lub jazdy w dół generowana energia jest magazynowana w akumulatorze.
  1. 1
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car and a shoe drawn on top of it. 

    Hamowanie rekuperacyjne.

    Podczas zwalniania (np. przy hamowaniu lub podczas jazdy w dół) silnik elektryczny działa jak generator i zamienia energię kinetyczną na energię elektryczną, która jest następnie magazynowana w akumulatorze i wykorzystywana do zasilania silnika elektrycznego.
  1. 1

Benzyna

Wybierz swoją moc napędową.

Dostępne są dwa warianty benzynowe z silnikiem 1.0 T-GDi o mocy 120 KM z manualną lub automatyczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła (2WD) oraz 1.6 T-GDi o mocy 198 KM z manualną lub automatyczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła (2WD) lub wszystkie koła (4WD).
The all-new Hyundai KONA show from the side parked in front of modern building.

Porównaj silniki benzynowe.

Przesuń przełącznik, aby zobaczyć różne właściwości silników benzynowych.

1.0 T-GDI

Picture of the shift-by-wire controller on the steering column of the Hyundai Kona.

7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów.

7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów łączy oszczędność paliwa i radość z jazdy manualnej skrzyni biegów z wygodą automatycznej skrzyni biegów.
A picture of the smooth-shifting 6-speed manual transmission of the Hyundai KONA. 

6-biegowa manualna skrzynia biegów.

Płynnie działająca 6-biegowa manualna skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o szybkiej i precyzyjnej zmianie biegów.

Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. 1
  2. 2
  3. 3